قدردانی محمد خاتمی از رهبر معظم انقلاب

آیا از وبلاگ راضی هستید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 266
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 23
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 2633
بازدید سال : 6185
بازدید کلی : 68818

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حامیان سید علی خامنه ایو آدرس iraneslami.m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدحیدرزاده
تاریخ : 3 / 4 / 1392
نظرات

 

     
 
 
روز گذشته وبسایت سید محمد خاتمی خبر داد که او به همراه برادرش به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت. خبری که با استقبال سرد رسانه های ضدانقلاب و موسوم به سبز روبرو شد.
 
تا لحظه تنظیم این خبر تنها 3 سایت خودنویس، جرس و کلمه در تیتر 3 خودشان این خبر را پوشش دادند در حالی که سایت کلمه خبر مربوط به دیدار مهدی خزعلی و آقای هاشمی را درستون وسط خود کار کرده است. سایت های بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا، سحام نیوز و... هنوز واکنشی نشان ندادند. اما تمامی این سایت ها به مطالب
 
شاید دلیل این استقبال سرد، اظهارات سید محمد خاتمی باشد چرا که با ذائقه رسانه های اپوزیسیون جور در نمی آید. اظهاراتی که البته معلوم نیست چرا در این شرایط مطرح شده است. آقای خاتمی باید توجه داشته باشد که  اظهاراتش جبران کننده سابقه او در سالهای گذشته نیست بلکه "به عمل کار برآید به سخندانی نیست".
 
به گزارش وبسایت خاتمی، سیدمحمد خاتمی در دیدار با رئیس جمهور منتخب، انتخاب آقای حسن روحانی به عنوان رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران از سوی ملت را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
 
سید محمد خاتمی با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی که به انتخاب دکتر روحانی با اکثریت مطلق آراء منجر شد، گفت: «حقاً و انصافاً باید از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب که زمینه تحقق این حماسه را فراهم نمودند، قدردانی کرد».
 
وی خطاب به رییس‌جمهور منتخب مردم اظهار کرد: «با توجه به اینکه در سخت‌ترین شرایط تاریخ کشور مسئولیت را تحویل می‌گیرید، مردم عزیز به‌خوبی توجه دارند که تحقق مطالبات نیازمند زمان و شرایط خاص خود است.»
 
به گزارش سایت سید محمد خاتمی، "دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار، نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ستود."
 
رییس‌جمهور منتخب مردم ضمن تشکر از آقای خاتمی، بر حفظ و تداوم همکاری و همدلی مردم و همه جریانات سیاسی وفادار به نظام جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت یازدهم تأکید کرد.


تعداد بازدید از این مطلب: 847
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام ممنونم از انتخاب و بازدید شما. گتوند شهر دین،دانش،دلیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود